Friday 23 December 2011

Aku rindu kau lahh budak ! --'

                                       Assalamualaikum

siapakah budak yg dimaksudkan itu ? adakah budak kechik? atau budak besar? atau budak separa besar? HAHA . okay-2 dahh merepek sikit . :)
mehh aien bg intro sikit sape budak yg aien mksudkan tho.jeng jeng jeng !
*seorang perempuan
*masih bujang * HAHA ! nak single smpai finish the study katenya . xD
*7teen :)
*cantik,sweet,baik,sengal,senged,........ HAHA ! :P

nak twu sape ? hee . ini lahh orgnye . ;)

yaya :)
ya,aku buad entry nie khas utk qaw taw . ehek ! sebab aku rase kite dahh makin jauh sejak kite clash time f4 kann . ak rindu kudd nak dok sebelah qaw kt dalam kelas,pegi kantin samesame,pegi tandas samesame *oppss . hee . tp, bende tho hilang dlm sekelip mate lepas ak msok sc 1 qaw sc 2 . uhuk ! mgkin salah ak kudd sbb busy sgt kat science satu smpai lupe kat qaw . tp, aku tk prnah lupe kat qaw. sbb mase f3 qaw yg dduk sebelah ak.jg,mase f4 of course lahh ak janggal sbb dok sebelah org lain . hmm. kdg-2 aku ade lahh jeles tgok qaw dgn dak-2 kaa lain bergumbira kat science dua.sbb ak tk dpt join korang dahh mase tho.
ak egt lg smpai skrng yg qaw ngn ak prnah janji yg mase f4 nnti nakk study samesame . hee . mase tho kite koling-2 tngah malam kudd.hee . tapi..... smue bnde tho tak jadi pon kan.ak kudd yg salah.hmm . sorry yaya . :(

aku sayang qaw. qaw syg ak ? HAHAHA ! sengal . :P
ya,ak happy giler-2 kudd arituh dapat peluk qaw .qaw siap ckp 'janganlah nangis.aku sayang kaw lahh.' ak dahh rindu qaw tahap babun dahh.mane takk leleh aku mase qaw peluk aku .kalau lahh ade yg rakam.msty kelakar kann muke aku . hee . mase nakk spm lahh baru aku dapat peluk qaw. lame kan ak tunggu saat tho? almost two years . uhukk !

knp kite kene clash mase form four arituh ekk? lau takk mesti ak dgn qaw dahh macam belangkas yg dahh tak rupa belangkas kan . hee . tp, semua tho ade HIKMAH nye kann . dahh laslas lahh baru kite samesame sedar yg kite dahh takk serapat dulu . dan dgn kesedaran tho, kita dahh bolehh nak serapat mcm dulu balek . kankankan .

ak syg kaw ! :')
hey lawyer yaya ! hee . dengar sini okay . HAHA !
ak nakk bg msj kat qaw kang panjang berpage-2 msj ak nnti . hee . so , kat blog ak nie lahh ak luahkan perasaan rindu ak kat qaw nie . okay . hee .
yaya, time kasih sbb sudi jadi kawan ak smpai skrng . terima baik buruk ak . sudi dengar kalau-2 aku ade masalah ke nak gi tandas qaw temankan * hee. thanks a lot yaya. ak twu ak tk lehh jadi kawan yg sempurna utk qaw . tp, insyaAllah aku akan jadi kawan yg sempurnkan hidup qaw. hanya dengan gelak tawa . no more tears . okay babe . hee . 
last word . ' AKU SAYANG KAU,YAYA' . :')

promise ! :)

itu je lahh utk entry saya kali nie . sorry . emosional sikit mase tulis entry nie . haha !
hanya coretan sikit pasal saya and my best best friend . YAYA . hee . okay . take care people . thanks for read my story . hee . bhaii . ILY <3


~the end :) ~

No comments: